OBCHODNÍ PODMÍNKY
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.coffeemassai.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je provozovatel internetového INTROSPAN s.r.o.., IČO: 08550051,,se sídlem Kloboučnická 20 , PSČ 14001 Praha 4 a kupujícího. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše ve znění novel.
Kontaktní údaje společnosti INTROSPAN s.r.o..
email: info@info@coffeemassai.cz
tel.: +421 903 641 116
Jsme vám k dispozici vždy v pracovní dny od 8 do 12 hodin.
Mimo pracovní dobu nám prosím zašlete zprávu nebo e-mail a my se vám ozveme zpět.
Kupující je povinen seznámit se s Obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží.
Možnosti platby:
Možnost dopravy
– Zboží skladem prodávající připraví k expedici nejpozději do 5 pracovních dnů po přijetí elektronické objednávky, jinak dle uvedené dodací lhůty požadované položky.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
– Vykazuje-li Zboží zjevné vady, tj. zejména pokud je Zboží Kupujícímu předáno v
porušeném transportním obalu a kupující dodržel pokyny v bodu b. tohoto odstavce, je Kupující oprávněn Zboží nepřevzít. V takovém případě zůstává zachován nárok Kupujícího na poskytnutí řádného plnění Prodávajícím či na vrácení kupní ceny. Je také možné poskytnout přiměřenou slevu z ceny výrobku. Volbu provede Kupující.
– Při uplatnění záruky má kupující, který je spotřebitelem:
– V případě výměny výrobku v záruční době je záruka obnovena v plné výši – vzniká nová záruka
– V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
Jak budeme postupovat
Závěrečná ustanovení
Ochrana osobních údajů
Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského
parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním
osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné
nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se
zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání
o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní
prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.